مردی درهرات همسر و دو فرزندش را کشت و خودش به دار آویخت

یک مرد در هرات پس از کشتن زن وفرزندانش، خودش را نییز حلق آویز کرد. منابع خبری دراین ولایت میگویند: این حادثه شام روز شنبه درناحیه هشتم شهر هرات رخ داده است.

شام روز شنبه یک مرد که باشنده ی اصلی ولایت کابل میباشد، همسر و دو دختر بچه اش را با چاقو به قتل رسانیده است و خودش را نیز در چاه داخل حویلی خانه اش حلق آویز نموده است.شهر نو

محمد رفیق شیرزی سخنگوی شفاخانه حوزوی وی هرات میگوید: حوالی ساعت 7:20 دقیقه شام روز شنبه اجساد چهارتن را که یک مرد، یک زن و دو دختر بچه که همه اعضای یک خانواده میباشند، به آن شفاخانه منتقل گردیده است.

وی افزود: بررسی های طب عدلی نشان میدهد که خانم سی ساله همراه با دودختر که یکی 5 ساله است ودیگری 5 ماه دارد، با ضربات چاقو به قتل رسیده اند.

به گفته ی شیرزی: ظاهرآ مرد این خانواده اعضای فامیلش را به قتل رسانیده و سپس خودش رانیز حلق آویزکرده است.

درهمین حال عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات با تائید این موضوع میگوید: این فرد را عزیزاحمد نام داشته که شغلش خیاطی وباشنده اصلی شهر کابل میباشد.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی نشان میدهد که این مرد ابتاد همسر و دوطفلش را به قتل رساینده و سپس خودش را در داخل چاه حویلی خانه اش حلق آویز کرده است.

سخنگوی پولیس هرات میگوید: این حادثه در منطقه جاده انصاری ناحیه هشتم به وقوع پیوسته است.

به گفته احمدی تا به حال انگیزی این رویداد معلوم نشده و تحقیقات ارگانهای کشفی و جنایی برای برسی بیشتر این موضوع جریان دارد.

این درحایست که روز گذشته نیز یک مرد در ولسوالی غوریان هرات بعد از به قتل رساندن خانمش دو سرباز پولیس و سه فرد ملکی را بر اثر پرتاب بمب دستی مجروح نمود و سپس توسط پولیس دستگیر گردید که گفته میشود درحال حاضر تحت تحقیق قرار دارد.

واقعات خشونت علیه زنان در هرات همچنان جریان داشته و نهادهای حمایت کننده از حقوق زنان از افزایش این واقعات اظهار نگرانی میکنند.

فعالان این نهادها میگوند تا زمانیکه عاملین واقعات خشونت علیه زنان محاکمه و مجازات نشوند این پدیده بدنام در کشور ریشه کن نخواهد شد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top