مرگ تراژید یک تازه داماد، در روز عروسی اش در هرات

یک تازه  داماد در روز عروسیش در شهر هرات جان باخت. این جوان ظهر روز شنبه در یکی از تالارهای شهر مراسم عروسی داشت وزمانیکه بدنبال عروس اش میرفت درمسیر راه براثر حادثه ترافیکی جان اش را ازدست داد. در یک خبر دیگر دو بانونی جوان با خوردن مواد سمی به زندگی خود پایان دادند.

شهر هرات روز شنبه  شاهد یک رویداد تراژیدی بود، این تصویر جسد یک جوان تازه داماد را نشان میدهد، که در رویداد ترافیکی جان خود را از دست داده است.tswer

آنگونکه گفته میشود: وی زمانیکه دنبال عروس می رفت در یک رویداد ترافیکی جان خود را از دست داده است.

مسوولین در شفاخانه هرات میگویند: جسد این داماد به شفاخانه انتقال داده شده است.

از سوی دیگر مسوولین در شفاخانه هرات میگویند: طی 48 ساعت گذشته 5 خانم جوان هم با خوردن مواد سمی برای تداوی به شفاخانه انتقال داده شده اند.

عزیز الرحمن جامی مسئوول بخش عاجل شفاخانه حوزه وی هرات میگوید: دو تن از این خانم ها که باشنده ولایت فراه بودند، با خورد مواد سمی جان خود را از دست داده اند.

همچنان در یک خبر دیگر، منابع خبری در هرات میگویند: یک پولیس ترافیک نیز که صبح روز شنبه هدف ترور مسلحانه قرار گرفته بود، برای تداوی به این مرکز منتقل شده است.

این حادثه در منطقه “قادرآباد” ولسوالی انجیل در حالی به وقوع پیوست که دو فرد مسلح سایکل سوار بالای بشیر احمد افسر پولیس ترافیک که از منزلش به سمت وظیفه در حرکت بود فیر نمودند.

 مسئوولین شفاخانه میگویند: وضعیت صحی فرد مجروح وخیم میباشد.

پولیس هرات میگوید تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده است.

در طی هفت روز اخیر این سومین حادثه تروریستی بالای منسوبان پولیس در هرات میباشد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top