مسئولان اتحادیه صنعت گران: نمایشگاه بزرگ تجاری تا یک روز دیگر درهرات برگذار میگردد

قرار است نمایشگاه سه روزه ی تولیدات صنعتی تجاری هرات تا یک روز دیگر دراین ولایت برگذار گردد. برگذار کننده گان این نمایشگاه میگویند: قرار است 65 شرکت بزرگ تجارتی محصولات وتولیدات فابریکه جات خودرا در 80 غرفه به منظور جلب توجه حکومت مرکزی بر وضعیت تجاری این کشور برای سه روز به نمایش بگذارند.

مسئولان اتحادیه صنعت گران ولایت هرات میگویند: قرار است تا روز سه شنبه بیست ونهم ثور سال روان نمایشگاه تجاری تولیدات صنعتی با اشتراک صنعتگران و تاجران هرات برای سه روز در شهر هرات راه اندازی شود.50541081c47702be9a45555e8bb1729637168f586965418da3b4b312fbd421ce

حمیدالله خادم رئیس اتحادیه صنعتگران هرات گفت: هدف از راه اندازی این نمایشگاه، جلب توجه مقامات حکومت وحدت ملی بر وضعیت تجارت، دراین ولایت میباشد.

وی افزود: قرار است دراین نمایشگاه انواع محصولات و تولیدات صنعتی ولایت هرات به نمایش گذاشته شود.

به گفته ی او: این نمایشگاه تولیدات تجارتی صنعتی در 80غرفه میان 65 شرکت بزرگ تجارتی هرات برای سه روز بروی بازدید کننده گان باز خواهد بود.

رئیس اتحادیه صنعت گران هرات تاکید دارد که برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی، تجارتی از یکطرف سبب تقویت روند تجارت درکشور میگردد و از طرف دیگر تاجران علاقه مند میشوند، تا به رشد کار و تجارت خویش تلاش بیشتر نمایند.

خادم میگوید: قرار است عمده ‌ترین تولیدات تجارتی، مواد ساختمانی شامل (سمنت، رنگ، پیپ و کیبل)، وسایل و تجهیزات تخنیکی و برقی، لبنیات، ادویه جات (داروها)، صنایع دستی، مواد خوراکی شامل (روغن، شیرخشک و بیسکویت)،وسایل و تجهیزات زراعتی و کشاورزی،  تولیدات زعفران و سنگ مرمر دراین نمایشگاه، به معرض دید گذاشته شود.

حمیدالله خادم گفت: رهبران حکومت وحدت ملی باید به وعده هایشان که در دوران کمپاین‌های انتخاباتی برای بهبود وضعیت اقتصادی و تجارتی سپرده بودند، وفا کنند و همانطوریکه میگفتند حمایت از سرمایه گذاری ها و تامین امنیت را در اولویت کار خود قرار دهند.

رئیس اتحادیه صنعت گران هرات میگوید: در حال حاضر از مجموع 400 فابریکه ی موجود در ولایت هرات 270 فابریکه فعال بوده و همه روزه محصولات تولیدی شان به بازار عرضه میگردد.

از سوی هم شماری از تاجرانی که قرار است در این نمایشگاه شرکت کنند، ازراه اندزای این برنامه ستایش کرده میگویند: تاثیرات این نمایشگاه از یک طرف باعث رشد سرمایه‌گذاری میگردد و از طرف دیگر زمینه اشتغال زایی را فراهم می‌سازد.

این نمایشگاه در حالی قرار است که برگذار گردد که گفته میشود: در ۱۳سال گذشته برعلاوه مشکلات امنیتی، چالش‌های تجارتی سرمایه گذاران نیزهمچنان پابرجا بوده است.

قرار است در مراسم گشایش این نمایشگاه شماری از مقام‌های مرکزی، محلی، دیپلوماتها و تاجران هرات و ولایات کشور حضور داشته باشند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top