مسدود شدن راه های شماری از قریه جات هرات بر اثر ریزش برف و یخ بندان

برف و یخ بندان راه های اکثریت قریه جات ولسوالیهای هرات را مسدود نموده است. مسولان اداره مبارزه با حوادث طبیعی در غرب کشور میگویند بر اثر ریزش برف و یخ بندان، راه های مواصلاتی اکثریت قریه جات با مراکز ولسوالیهای هرات مسدود شده است.

عبدالحمید مبارز حمیدی رئیس مبارزه با حوادث طبیعی در غرب کشور گفت: در جریان 48 ساعت گذشته در تمام ولسوالیهای هرات برف باریده که دمای هوا را در برخی از این مناطق به 15- درجه رسانده است.

وی افزود: ولسوالیهای چشت، گلران، ادرسکن و رباط سنگی از جمله مناطقی هستند که بیشترین ریزش برف را طی 48 ساعت گذشته داشته اند.

بنا به اظهارات وی: راپورهای ثبت شده در اداره مبارزه با حوادث طبیعی زون غرب بیانگر آن است که راه های مواصلاتی صدها قریه با مراکز ولسوالیهای هرات مسدود بوده و نهادهای مسول در حال بازنمودن این راه ها هستند.

منبع میگوید: تا کنون گزارشی مبنی بر وارد شدن تلفات جانی و خسارات مالی برای شان نرسیده است.

این در حالیست که شماری از باشنده گان ولایات هرات، بادغیس و غور از نحوه کمک رسانی ریاست ضد حوادث شاکی بوده و میگویند کمکهای این اداره به وقت معین آن صورت نمیگیرد.

با این حال مسولان اداره مبارزه با حوادث طبیعی زون غرب میگویند: برای کمک به نیازمندان آسیب دیده از برف و یخ بندان در این حوزه آماده گی کامل دارند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top