معرفی آمر اطلاعات و 4 کارمند بخش های مختلف اداره اطلاعات وفرهنگ هرات

پنج تن از کارمندان بخش های مختلف اداره اطلاعات فرهنگ هرات، امروز معرفی و رسمآ به کارآغاز کردند. گفته میشود: این افراد پس از امتحان پروسه ی رقابتی به این اداره گماشته شده اند.

مسئولان اداره اطلاعات وفرهنگ ولایت هرات میگویند: پنج تن از کارمندان آن اداره را که پس از سپری نمودن و طی مراحل رقابت آزاد خدمات ملکی، به بخش های مختلف گماشته شده اند، امروز رسمآ به کار آغاز کردند.کریمی کریمی

آریا روفیان رئیس اداره اطلاعات وفرهنگ ولایت هرات گفت: این افراد دربخش های آمریت اطلاعات، ریاست اطلاعات فرهنگ، مدیریت رسانه های محلی، مدیریت دیزاین روزنامه اتفاق اسلام، مدیریت آرشیف و مدیریت گردشگری”ګرځندوی ” معرفی و مشغول کارشدند.

وی افزود: دراین میان نوراحمد کریمی یکتن از فعالان رسانه ی به صفت آمراطلاعات، ریاست اطلاعات وفرهنگ معرفی گردیده است.

به گفته ی رئیس اداره اطلاعات وفرهنگ هرات: با گماشته شدن این افراد دربخش های فوق، پیشرفت قابل ملاحظه در بهبود کار این اداره رونما خواهد گردید.

نوراحمدکریمی: مسئول فرهنگ سرای دوربین و یکی از فعالین رسانه در هرات است، که کارنامه درخشانی در راستای رسانه های همگانی و آزادی بیان را درگذشته خود ثبت دارد.

وی میگوید: تلاش خواهد کرد تا درآینده نیزبا تمام نیرو برای تقویت بخشیدن، بخش اطلاعات و ارتباطات اداره اطلاعات وفرهنگ هرات گام برخواهد داشت.

این افراد درحالی دریک اداره دولتی مقرر میشوند، که چندی قبل والی هرات از استخدام نزدیک به 3 هزارتن در ادارات مختلف ولایت هرات خبر داده بود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top