معرفی والی جدید ولایت هرات

محمد آصف رحیمی والی جدید هرات، امروز در جلسه ای رسمی با حضور رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی و معین اداره مستقل ارگانهای محلی، رسماً به عنوان والی ولایت هرات معرفی گردید.

۲۰۱۵۰۵۰۳_۱۶۴۳۳۹

در این مراسم که به منظور معرفی والی جدید ولایت هرات برگزار گردیده بود، مسئولین تمامی نهادها و دوایر از والی تازه تقرر یافته هرات اعلان حمایت و پشتیبانی کردند و از وی کار و خدمات صادقانه خواستند.

در این محفل داکتر عبدالله رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی از مردم هرات به خاطر تاخیر در معرفی والی جدید هرات معذرت خواهی کرد و گفت که دلیلش این بوده تا شخص شایسته و کاردان را به عنوان والی هرات انتخاب نمایند.

وی در ادامه صحبتهایش گفت که در یک فرصت مناسب در آینده نزدیک مجددا به ولایت هرات خواهد آمد و به منظور مشکلات هرات با تمامی اقشار در این ولایت ملاقات خواهد کرد.

در همین حال عبدالمتین بیک معاون اداری اداره مستقل ارگانهای محلی افغانستان با قرائت فرمان رییس جمهور غنی، محمد آصف رحیمی را به عنوان شخصی با تجربه در عرصه حکومتداری به عنوان والی جدید هرات معرفی نمود.

از طرف دیگر محمد آصف رحیمی والی جدید ولایت هرات طی سخنانی به تلاش و خدمت صادقانه به مردم این ولایت وعده سپرده گفت مبارزه با فساد اداری و کشت مواد مخدر, تداوم پروژهای نیمه کاره و تطبیق یک سیستم حساب دهی شفاف را از پلانهای اساسی خود اعلان کرد.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام قاضی زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top