مقامها: وضعیت امنیتی هرات نسبت به گذشته بهبود یافته است

وضعیت امنیتی ولایت هرات نسبت به گذشته بهبود قابل ملاحظه ای نموده است. مقامات امنیتی  در ولایت هرات میگویند: وضعیت امنیتی هرات در این روزها بهتر شده و این خود نشانه تلاشهای شبانه روزی ارگانهای پولیس و همکاری مردم بوده است. از سوی هم شماری از شهروندان هرات میگویند: که حمایت ازنیروهای امنیتی و همکاری مردم برای تامین امنیت بهتررا حق شهروندی خود دانسته میگویند: هر فرد جامعه باید برای آرامش شهر و وطن خود تلاش نماید.

هرات در غرب افغانستان درچندسال اخیر شاهد ناامنی های بیشماری بوده است که مردم را به خیابان ها کشانده و این خود باعث نگرانی باشندگان این ولایت گردیده بود.vedio 2 herat

این اکنون مقامهای پولیس هرات میگویند که در شهر و پانزده ولسوالی هرات هیچ چالش امنیتی وجود ندارد و مردم میتوانند با خیال آسوده به زندگی روزمره شان بپردازند.

جنرال مجید روزی قوماندان امنیه هرات میگوید: اتخاذ تدابیرویژه امنیتی در این روزها باعث شده تا وضعیت امنیت شهر هرات بهبود قابل ملاحضه ای نماید.

جنرال روزی افزود صدها سرباز پولیس، اردو و کارمندان ریاست امنیت ملی با مساعی مشترک، پلانهای امنیتی را در ولایت هرات تطبیق نمودند، که این خود باعث بهتر شدن اوضاع امنیتی شهر شده است.

بنا به اظهارات وی: همکاری مردم در این عرصه تاثیر بسزایی بر وضعیت امنیتی شهر هرات داشته است.

قوماندان امنیه هرات گفت: تلاش میکنند تا در بهتر شدن اوضاع امنیتی ولایت هرات از هیچ گونه تلاشی دریغ ننمایند.

در همین حال شماری از باشندگان هرات از بهبود وضعیت امنیتی شهر هرات اظهار رضایت نموده میگویند: در این روزها بدون کدام نگرانی میتوانند به زندگی روزمره شان ادامه دهند.

آنان حمایت ازنیروهای امنیتی و همکاری مردم برای تامین امنیت بهتررا حق شهروندی هر فرد جامعه عنوان کرده و از دولت نیز میخواهند تا در راستای تامین امنیت شهر تلاش بیشتری به خرج دهند.

وضعیت امنیتی ولایت هرات قبل از این بارها مردم را به خیابان ها کشید که نتیجه این اعتراض ها باعث برکناری مقامات بلند رتبه همانند سید فضل الله وحیدی والی سابق هرات ، سید امیرشاه سادات رئیس امنیت ملی  و سمیع الله قطره قوماندان امنیه هرات در آن زمان گردید.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top