مقامها در قل اردوی ۲۰۷ ظفر از شکست طالبان در غرب کشور خبر میدهند

مقامها در قل اردوی ۲۰۷ظفر از شکست طالبان در غرب کشور خبرداده میگویند: سربازان اردوی ملی جلو هر گونه حملات گروه های مسلح را می گیرند. دگر جنرال تاج محمدجاهد قوماندان قل اردوی ظفر گوشه ایی از فعالیت های امنیتی در این ولایت را برشمرد و از بهبود شرایط بهتر امنیتی در حوزه غرب به باشنده گان این مناطق اطمینان میدهد.

درمحفلی که به مناسبت تفویض رتبه دگرجنرالی از سوی رئیس جمهوری به جنرال تاج محمد جاهد قوماندان قل اردوی 207 ظفر دایر گردیده بود، شمار زیادی از مقامهای دولتی، نظامی،ملکی و مردمی حمایت شان را از نیروهای امنیتی اعلام نموده و تلاشهای آنهارا بمنظور تامین امنیت این حوزه، قدر کردند.123321

مولوی خداداد صالح رئیس شورای علمای حوزه غرب: نیروهای امنیتی کشور را مجاهدینی عنوان میکند، که امتیاز بزرگی در نزد خدا دارد.

وی اظهار امیدواری کرد تا منسوبان اردوی ملی بتوانند با گسترش همکاری های مردم، مجاهدین و اتحاد بیشتر میان نیروهای امنیتی کشور، فعالیت های مثبتی را در رفع معضلات اجتماعی و تامین امنیت بهتر روی دست گیرند.

از سوی هم محمد آصف رحیمی والی هرات نیز: از کارکرد نیروهای ارتش ملی در زون غرب به نیکویی یاد نمود و وضعیت کلی را در این حوزه قناعت بخش خواند.

وی افزود: این نیروها حالا مسوولیتی سنگینی را بدوش دارند، از یک سو باید تهدیدات و حملات طالبان را پشت پا زده و جلو گسترش فعالیت این گروه را بگیرند و از طرفی هم باید سینه سپر کرده و امنیت مردم ملکی را تامین نمایند.

درهمین حال دگر جنرال تاج محمد جاهد قوماندان قل اردوی 207 ظفر می گوید: سربازان اردوی ملی در غرب کشور آماده نبرد با گروه های شورشی هستند و هرگونه­ تهدید و حمله این گروه ها را دفع خواهند کرد.

وی: از اتخاذ تدابیر شدید امنیتی دراین حوزه خبرداده گفت: نیروهای مشترک امنیتی در اکثر نقاط ولایت‌های فراه، غور، بادغیس وهرات مستقر شده‌اند و مردم می‌توانند با خاطر آسوده، به زندگی شان ادامه دهند.

قومندان قل اردوی 207 ظفر همچنان می‌گوید: در نقاط که بیشتر ناامنی احساس می‌شد، نیروهای بیشتری تقرر یافته‌اند و نیروهای ویژه اردو و پولیس نیز آمادگی لازم دارند تا امنیت مردم را بصورت جدی تامین نموده و به هیچ گروه بیگانه‌ای اجازه نخواهند تا داد آرامش مردم را برهم بزند.

در ماه های اخیر علاقه مندی جوانان برای پیوستن به ارتش در غرب کشور بیشتر گردیده و هرقدر که تهدیدهای گروه های مسلح مخالف دولت بیشتر شده به همان پیمانه حمایت های مردمی از نیروهای امنیتی نیز افزایش یافته­است.

در حالی این مقام‌های ارشد امنیتی در حوزه غرب کشور از تدابیر ویژه امنیتی، اطمینان می‌دهند که شماری از ولایات افغانستان طی بیش از یک ماه اخیر خشونت بارترین ایام اش را تجربه کرده اند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top