مقام های اردوی ملی: با فراغت بیش از 600 سرباز تازه نفس، امنیت درحوزه غرب بهبود بهتری خواهد یافت

بیش از 600 تن از سربازان تازه نفس ارتش ملی پس از سپری نمودن آموزش های نظامی از قول اردوی 207ظفر در غرب افغانستان فارغ شدند، مقام های نظامی می گویند، این سربازان به زودی در چهار ولایت غربی کشور مستقر می شوند که در بهبود وضعیت امنیتی تاثیر گذار خواهند بود. در همین حال فرمانده قول اردوی 207 ظفر از شکست طالبان در غرب کشور سخن می زنند و تاکید می روزند که سربازان ارتش ملی جلو هر گونه حملات گروه های مسلح را می گیرند.

سربازان تازه نفس آماده نبرد با گروه­های شورشی و تروریستی در غرب افغانستان می­شوند، بیش از 600سرباز ارتش ملی پس از سپری نمودن آموزش­های نظامی از قول اردوی 207ظفر در غرب کشور فارغ شدند. این نیروها حالا مسوولیتی سنگینی را بدوش خواهند داشت، از یک سو این سربازان باید تهدید و حملات طالبان را پشت پا زده و جلو گسترش فعالیت این گروه را بگیرند و هم سینه سپر کرده امنیت مردم ملکی را تامین کنند.tasweer (1)

 قرار است تمامی این سربازان ارتش ملی به زودی در ولایت­های هرات، فراه، غور و بادغیس مستقر شوند. فرماندهان نظامی می گویند، سربازان ارتش ملی در غرب کشور آماده نبرد با گروه های شورشی هستند و هرگونه­ تهدید و حمله این گروه ها را دفع خواهند کرد.

این سربازان تاکنون نبرد با شورشیان را تجربه نکرده اما مبارزه با این گروه­ها را خوب بلد اند.

کلیپ دگروال محمد یوسف وردک فرمانده مرکز تعلیمی ارتش ملی در غرب کشورمیگوید: این سربازان در بخش­های گوناگون نظامی آموزش­های مسلکی دیده  و درهر شرایطی آماده نبرد با شورشیان مسلح هستند.

ازسوی هم شماری از سربازان تازه نفس میگویند: آنان به هدف دفاع از کشور و تامین صلح وامنیت برای مردم کشور، به صفوف نیروهای اردوی ملی پیوسته اند.

در ماه­های اخیر علاقه­مندی جوانان برای پیوستن به ارتش در غرب کشور بیشتر شده است.

هرقدر که تهدیدهای گروه­های مسلح مخالف دولت بیشتر شده به همان پیمانه حمایت­های مردمی از نیروهای امنیتی نیز افزایش یافته­است.

اکنون حبیب الرحمن پدرام یکتن ازنماینده گان مردم در شورای ولایتی هرات، از مقام­های نظامی و مسئولان درجه اول دولت مرکزی می­خواهد تا برای بهبود امنیت بیشتر تلاش ورزند.

در جریان شش ماه اخیر حدود دوهزار تن در غرب کشور به ارتش ملی پیوسته­اند. این سربازان پس از سپری نمودن دوره­های آموزشی برای تامین امنیت در چهار ولایت غربی کشور مستقر شده­اند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top