نارضایتی دولت از روند ساخت سرک حلقوی در بادغیس

وزیر فواعد عامه کشور از روند ساخت جاده حلقوی کشور در بادغیس ناخشنود است.

وزیر فواعد عامه  با انتقاد از شرکت خصوصی ساختمانی که مسئول ساخت این جاده است می گوید که رئیس جمهور کرزی هیئتی را موظف بررسی کاراین جاده کرده است.

درهمین حال والی بادغیس می گوید که این شرکت توانائی ساختن این جاده را ندارد وبا این روند تکمیل شدن جاده حلقوی کشور زمان بسیار زیادی را در بر خواهد گرفت.

از سوی دیگر مسئولان پولیس محافظت عامه بادغیس از امنیت کامل این جاده سخن می گویند.

نزدیک به یک سال میشود که کار ساخت بخش های باقی مانده جاده حلقوی کشور در ولایت بادغیس آغاز شده، اما از زمان آغاز کارساخت  این جاده تاکنون آن گونه که انتظار میرفت تلاشی صورت نگرفته است.

نجیب الله اوژن وزیر فواعد عامه کشور معتقد است بخش ساخت سرک حلقوی کشور در ولایت بادغیس به طور درست پیش نرفته است.

او میگوید از سوی رئیس جمهور هیئتی برای بررسی کم کاری این شرکت راه سازی خصوصی تعیین شده است.

درهمین حال والی بادغیس تاکید می ورزد اگر کار ساختن این جاده همین گونه پیش برود امید ها در باره تکمیل شدن جاده حلقوی کشور با یاس وناکامی بدل خواهد شد.

هرچند نگرانی ها در باره امنیت ساخت این جاده وجود داشته اما رئیس ارکان لوای محافظت عامه این ولایت می گوید که هم اکنون یک هزارو ششصد پولیس مشغول تامین امنیت کار این جاده است وهیچ نگرانی درباره ی امنیت وجود ندارد .

با آنکه چندین  سال میشود دیگر بخش های جاده حلقوی کشور با گذشتن از چندین ولایت ساخته شده است اما تنها بخشی ازین جاده از ولسوالی کرخ هرات تا ولایت فاریاب ناتمام مانده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top