نبود معاون والی و چالش‌های اداری در هرات

بیشتر از یک سال می‌شود که اداره محلی هرات بدون معاون کارهای اداری‌اش را پیش می‌برد و این خلای اداری، نگرانی نمایندگان مردم در شورای ولایتی و باشنده‌های هرات را برانگیخته است.

شماری از نمایندگان مردم در شورای ولایتی هرات نبود معاون والی به اداره محلی این ولایت را نگران کننده می‌دانند و می‌گویند تعیین نشدن معاون یک ولایت ضعف حکومت مرکزی است.

حبیب‌الرحمان پدرام نماینده مردم در شورای ولایتی هرات می‌گوید بارها کارهای اداری ولایت به خاطر نبود معاون والی به کندی پیش رفته است.

او می‌گوید نبود یک معاون در ساختار اداره محلی ضعف حکومت و مقام‌های مرکزی است و این نشان دهنده اوج زد و بندهای سیاسی در مرکز می‌باشد.

با این حال شماری از باشندگان هرات نبود معاون والی در اداره محلی را به انتقاد گرفته و می‌گویند که والی به تنهایی از عهده کارهای اداری این ولایت بر آمده نمی‌تواند.

در همین‌حال جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات پیش‌برد امورات اداری بدون معاون ولایت را خالی از چالش‌ها نمی‌داند و تاکید دارد که به‌زودی یک فرد شایسته به این سمت گماشته خواهد شد.

هر چند آقای فرهاد از شخص نام نمی‌برد اما می‌گوید که فردِ به صفت معاون والی هرات تعیین شده و قرار است به‌زودی کارش را آغاز کند.

قابل ذکر است که خبرهای تایید نشده‌ای وجود دارد که یک بانو قرار است به صفت معاون والی هرات ایفای وظیفه نماید اما تا اکنون این خبر از سوی مقام‌ها تایید و یا رد نشده است.

گزارش: نذیر ایوبی

ویرایش: پدرام قاضی‌زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top