نمایشگاه هنری از سوی یک بانو در غور برگزار شد

برای اولین بار نمایشگاه هنری از سوی یک بانو به‌هدف گسترش هنر در ولایت غور راه‌اندازی شد.

عزیزه کمال‌زاده برگزار کننده این نمایشگاه می‌گوید ولایت غور از جمله ولایت‌های محروم کشور است و این چنین نمایشگاه‌ها می‌تواند امید زنان این سرزمین را به آینده پر رنگ‌تر سازد.

بانو کمال‌زاده افزود در این نمایشگاه آثار نقاشی، خیاطی و صنایع دستی بانوان به نمایش گذاشته شده است برای دو روز بر روی بازدید کننده‌گان باز می‌باشد.

وی با انتقاد از حکومت وحدت ملی می‌گوید بی‌توجهی حکومت نسبت به زنان سبب شده تا حضور زنان در سطح اجتماع در غور کمرنگ باشد.

از سوی هم معصومه انوری رییس امور زنان غور می‌گوید این نمایشگاه‌ها نقش حماسه آفرین در خانواده را ایفا می‌کند و افزود که این برنامه‌ها می‌تواند ذهنیت‌های منفی را از بین ببرد.

بانو انوری ادامه داد که خانواده‌ها باید فرزندان‌شان را به خاطر رشد فرهنگ و هنر تشویق کنند این کار می‌تواند آنان را به سر منزل مقصود برساند.

با این حال شماری از بازدید کننده‌گان این نمایشگاه از برگزاری این چنین برنامه‌ها خوشبین هستند و از حکومت می‌خواهند تا از زنان پر تلاش کشور حمایت کند.

غور از جمله ولایت‌های ناامن غرب کشور است و تا اکنون زنان به دلیل موجودیت بیش از حد افراد مسلح غیرمسوول، نتوانسته اند در این ولایت توانایی‌های خود را بروز دهند.

گزارش: نذیر ایوبی

ویرایش: پدرام قاضی‌زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top