نهادهای خبرنگاری حوزه غرب از همدری وکمک شماری از مسئولان و تجار با خانواده یک خبرنگار قدردانی کردند

شماری از مسئولان محلی و تجاری ملی به پاس ابراز همدردی و دلجویی از خانواده یک خبرنگار درولایت هرات و کمک مالی به خانواده وی از سوی نهادهای خبرنگاری حوزه غرب کشور مورد تقدیر قرارگرفتند. سید مولاداد یعقوبی که از یک بیماری خطرناک و صعب العلاج رنج می برد،  دوهفته قبل در یکی از شفاخانه های کشورهندوستان جان باخت.

نهادهای خبرنگاری درحوزه غرب کشور از کمک وهمیاری برخی از مسئولان دولتی وتجارملی که با خانواده سید مولاداد یعقوبی یکتن ازخبرنگاران درهرات کمک مالی و معنوی کرده بودند، قدردانی کردند.11/20/2014 2:50 PM

کمال الدین نبی زاده رئیس کمپنی ها و بنیاد خیریه ی نبی زاده که بتازه گی به ولایت هرات سفرنموده بود، برای خانواده خبرنگار پژواک وآریانا که براثر بیماری جان باخته است، کمک مالی نمود.

سید مولاداد یعقوبی که برای تلویزیون آریانا و خبرگزاری پژواک در ولایت هرات کار می کرد، از چند هفته به این سو، شدیدا بیمار شده بود که برای تداوی به کشور هندوستان رفت که بعد از عمل جراحی وضعیت صحی آن رو به وخامت گرائید و دربستر بیماری جان سپرد.

ازآنجایکه وضعیت مالی خانوادۀ آقای یعقوبی خوب نیست و توان تداوی وی را نداشتند. به این دلیل شماری ازهم مسلکان وی درهرات، تلاش هایی را برای جمع آوری کمک مالی برای تداوی آقای یعقوبی به راه انداخته اند. که کمک های مالی از سوی مقام ولایت هرات، شماری از نمایندگان مردم هرات در پارلمان، تاجران و خبرنگاران نیز برای خانواده وی صورت گرفته است.

آقای نبی زاده رئیس کمپنی های نبی زاده نیز پس از اطلاع از وضعیت نابسامان خانواده سید مولاداد یعقوبی خبرنگارپژواک، درسفرش به ولایت هرات درهفته قبل به خانواده یعقوبی کمک نقدی نمود که توسط نماینده تلویزیون آرزو در حوزه غرب به خانواده اش تقدیم گردید.

از سوی هم شماری ازخبرنگاران و مسئولان نهاد های خبرنگاری درهرات ازاین اقدام انسان دوستان مسئولان دولتی وتجارملی ابراز خرسندی نموده ، خواستار توجه بیشتر نهادهای خیریه بر وضعیت نیازمندان و خبرنگاران در تمام کشور شده اند.

این خبرنگاران امروز با حضور داشت اقارب مرحوم یعقوبی از مسئولان دولتی درو تجارملی که با وی همدردی کرده بودند، با اهدای تقدیرنامه سپاس گذاری نمودند.

نهادهای خبرنگاری درحوزه غرب به پاس قدردانی ازاین اقدام آقای نبی زاده تقدیرنامه ی را عنوانی بنیاد نبی زاده ، امروز درحضور مقامهای محلی درولایت هرات به نماینده تلویزیون آرزو درحوزه غرب اهدا کردند.

پیش ازاین نیز سرپرست ولایت هرات به پاس خدمات ارزنده آقای نبی زاده در راستای همکاری با نیازمندان بخصوص در مورد خانم ستاره که چندی قبل لب وبینی اش از سوی شوهرش بریده شده بود و کمک به خانواده مرحوم مولاداد یعقوبی ، تقدیر نامه ی را برای کمال الدین نبی زاده رئیس کمپنی ها و بنیاد خیریه نبی زاده اهدا کرده بود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top