نود وهفتمین سالروز استقلال افغانستان در فراه تجلیل شد

از نود وهفتمین سالروز استرداد استقلال افغانستان در ولایت فراه با حضور شمار زیادی از مقامهای حکومتی، نماینده گان مردم در شورای ولایتی، علمای دینی، مسئوولین نظامی و بزرگان و متنفذین قومی و اقشار مختلف جامعه گرامیداشت به عمل آمد.

دراین مراسم محمد آصف ننگ والی فراه، از شجاعت و قهرمانی های نیروهای امنیتی و مردم افغانستان طی سالیان جنگ توصیف نموده و از مردم خواست تا با توجه به دست آورده های 14 سال آخیر، اجازه ندهند تا کسانیکه که آبادی کشور را نمیخواهند، فضای امن افغانستان را به سوی نامنی و تاریکی ببرند.PGO Press (15)

وی تاکید نمود که دولت افغانستان با پشتیبانی مردم میبایست، روابط خودرا با کشور های انکشاف یافته مستحکم نماید چراکه اقتصاد و منابع از جمله ضروریات مبرم یک کشور به شمار میرود.

از سوی هم شماری از عالمان دینی: تلاش نیروهای امنیتی افغان که فعلا در سنگر ها بخاطردفاع از ناموس وطن می جنگ اند، عظیم ترین و افضل ترین جهاد در مقابل دشمنان دیرینه مردم افغانستان خوانده و از مردم خواستند تا از نیروهای امنیتی و دولت خود حمایت نمایند.

دیگر سخنرانان نیز با تبریک سالروز استرداد استقلال افغانستان از شهدای راه عزت و استقلال و آزادی افغانستان و شاه جوان غازی امان الله خان به نیکی یاد کردند و بر وحدت، برادری، تفاهم و همدیگری پذیری تاکید نمودند.

در پایان این مراسم به تعداد از افسران، ساتنمنان و سربازان نیروهای امنیتی ولایت فراه که از سوی مقام ولایت تقدیر نامه های از سوی اداره ی محلی آن ولایت اعطا گردیده و از زحمات و فداکاری شان، در راستای تامین امنیت تقدیر شدند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top