نگرانی از افزایش سرقت‌ها در نیمروز

باشندگان ولایت نیمروز از افزایش سرقت‌ها در این ولایت ابراز نگرانی می‌کنند و می‌گویند آمار بلند سرقت‌ها در شهر زرنج، بر روند زندگی عادی آنان تاثیر گذاشته است.

در یک هفته‌ای گذشته دو دوکان صرافی، یک دوکان مبایل فروشی و چندین عراده موتر از سوی سارقان در شهر زرنج به سرقت برده شده است.

نجیب‌الله یک‌تن ازباشندگان شهر زرنج به خبرگزاری کهندژ گفت افزایش سرقت‌ها در شب و روز سبب نگرانی جدی آنان شده است.

او می‌گوید با گذشت هر روز میزان سرقت‌ها و ناامنی‌ها در شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افزایش میابد و از مسوولان امنیتی می‌خواهد تا جلو این ناامنی‌ها را بگیرند.

با این‌حال بازمحمد ناصر رییس شورای ولایتی نیمروز نیز افزایش سرقت‌ها در شهر را تایید می‌کند و می‌گوید که باید اقدامات جدی در این مورد روی دست گرفته شود.

او گفت آمار سرقت‌ها نسبت به سال پار 50 درصد افزایش یافته است.

اقای ناصر تاکید نمود که کمبود نیروهای کافی پولیس به ولایت نیمروز سبب شده تا سارقان فرصت پیدا کنند و اقدام به سرقت اموال مردم نمایند.

از سوی‌هم عبدالله شیرانزی مدیر عمومی جناحی پولیس نیمروز به خبرنگاران می‌گوید در سه ماه گذشته آنان 13 تن را به اتهام جرایم مختلف بازداشت کرده اند.

او افزایش آمار معتادان به مواد مخدر در این ولایت را سبب افزایش سرقت‌ها عنوان می‌کند و می‌گوید که مافیا از معتادان به مواد مخدر استفاده ابزاری می‌کنند.

نیمروز از جمله ولایت‌های نسبتاً امن کشور است اما افزایش سرقت‌ها در این ولایت باشندگان نیمروز را نگران ساخته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top