نگرانی مردم از ازدحام ترافیکی درجاده های هرات

ازدحام ترافیکی در جادهای هرات نگرانی و شکایت شهروندان هرات را برانگیخته است. شماری از رانندگان می گویند: که از چندی بدینسو تردد وسایط در جادهای هرات با مشکل مواجه شده وآنان مسئولین ترافیک را متهم به کم کاری می کنند.

عبور و مرور وسایط نقلیه دراین اواخر در جادهای هرات با مشکل بندشهای زمان گیر مواجه شده است.f580c8d75484ac2cd2cf2c0bd61db09942aa954005225d974b8c0840b3a9407e

ازدحام ترافیکی در برخی از جادهای هرات بشدت نگرانی و شکایت شماری از رانندگان را برانگیخته است.

برخی از رانندگان می گویند که ازچندی بدینسو ازدحام ترافیکی دربعضی از جادهای هرات  افزایش یافته و آنان مسئولین ترافیک هرات را متهم به کم کاری می کنند.

از سوی هم آگاهان امور دلیل افزایش اذهام ترافیکی در سطح شهر را کم عرض بودن جادها عنوان می کنند.

عبدالقادر کامل فعال مدنی ، ضعف مدیریتی مسئولان در مدیریت ترافیک ، موجودیت فساد وعدم حضور یا حضور دیر هنگام پولیس ترافیک در چهار راهی ها را، از عوامل دیگری عنوان می کند، که سبب ازدحام ترافیکی در سطح شهر شده است.

رعایت نکردن راننده گان قوانین ترافیکی، بی توجهی به علایم و چراغ رهنماهای چهار راه های شهر، استفاده از چراغ فول درشب از جمله عوامل دیگری است که از سوی باشنده گان هرات عنوان میگردد.

درهمین حال مسئولان در مدیریت ترافیک این ادعای شهروندان هرات را رد نموده تاکید میکنند که علاوه بر آنکه اذحام ترافیکی زیادتر نه شده بلکه این ازدحام کمتر نیز شده است.

به گفته ی آنان: این اداره به کمبود پرسونل مواجه است که شاید هراز گاهی این مسئله سبب افزایش ازدحام ترافیکی در سطح شهر گردد.

افزایش روز افزون ازدحام ترافیک در سطح شهر از چندی بدینسو نگرانی باشندگان هرات را برانگیخته است.

فساد اداری وضعف مدیریتی از عوامل افزایش ازدحام ترافیکی عنوان شده که این عوامل و اتهامات بشدت از سوی مسئولان ترافیک هرات رد شده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top