نگرانی مردم از افزایش سرقت موتر در ولایت هرات

درحالیکه افزایش سرقت موتر در شهر هرات نگرانی های زیادی را به همراه داشته است، پولیس هرات نیز از افزایش سرقت وسایط در این ولایت خبر داده میگوید: دو عراده موتر سرقت شده را از نزد سارقان کشف وبدست آورده است. با اینکه عاملان سرقت این وسایط تاهنوز بازداشت نشده اند، اما فرمانده پولیس هرات تاکید می کند که جلو سرقت وسایط نقلیه در این ولایت را می گیرد.

سرقت موترها یکی ازنگرانی هایست که همواره مردم هرات از آن رنج میبرند. 3

اکنون دو عراده از موترهای که از سطح شهر هرات سرقت شده بود را پولیس به تازه­ گی از چنگ دزدان به دست آورده است.

قوماندان امنیه هرات میگوید: یک عراده تاکسی صبح وقت روز دوشنبه سارقان آن را از صاحبش گرفتند و با خود بردند، اما بخت با آنان یاری نکرد و در مسیر راه تیل سوختی اش تمام شده است.

پولیس موفق به بازداشت عاملان سرقت این وسایط نشده اما فرمانده پولیس هرات تاکید دارد که جلو سرقت موتر در این ولایت را می­گیرد.

راننده این تاکسی می­گوید: سارقان مسلح با یک میل تفنگ­چه اورا تهدید به مرگ کرده و موترش را دزدیدند.

در همین حال پولیس هرات نیز از افزایش سرقت­ وسایط نقلیه در این ولایت نگران است، آنگونه که جنرال روزی می­گوید: در یک ماه اخیر سرقت موتر در هرات بیشتر شده اما پولیس تدابیر جدی را برای پیدا کردن این وسایط سرقت شده و برگرداندن آن به صاحبان اصلی شان، روی دست دارد.

از سوی هم: پولیس در ولسوالی انجیل هرات یک مرد مسلح را با یک میل تفنگچه بازداشت کرده است که از این فرد به عنوان تروریست نام برده می­شود و گفته میشود: در تلاش ایجاد ناامنی بوده است.

پولیس هرات در ولسوالی گذره این ولایت، در جریان یک عملیات تصفیوی شش میل سلاح مختلف النوع را به دست آورده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top