هشدار مجمع مردمی هرات: اگر دولت به خواسته های مان رسیده گی نکند، تظاهرات میکنیم

مجمع مردمی ولایت هرات که متشکل از نهادهای مختلف در این ولایت می باشد هشدار داده اند که اگر تا دو روز دیگر والی هرات از سمت اش کنار نرود، دست به قیام مردمی خواهند زد و والی این ولایت را از هرات بیرون خواهند کرد.از سوی هم هیات اعزامی از مرکز به مردم وعده سپرد که تمام خواسته های آنان را به مرکز انتقال خواهد داد و ریاست جمهوری نیز وعده سپرده است تا به زودترین فرصت به مشکلات مردم هرات رسیده گی کند.

پس از سر وصداها در مورد نا امنی ها، قتل های زنجیره ای و ترور شخصیت های دینی و سیاسی در ولایت هرات، ریاست جمهوری هیاتی را به خاطر بررسی وضعیت امنیتی به این ولایت فرستاده است.vlcsnap-2014-12-18-12h24m57s255

در این ولایت نماینده های تجار، داکتران، دانشجویان، استادان دانشگاه و علما زیر نام مجمع مردمی هرات تجمع کرده و خواهان برکناری مسوولان محلی و امنیتی هرات هستند.

اعتراض کننده ها از رییس جمهور اشرف غنی می خواهند که والی این ولایت را از وظیفه سبکدوش کرده و هشدار می دهند در صورتیکه به خواست آنان توجه نگردد دست به قیام مردمی خواهند زد.

از سوی هم حمید الله فاروقی رییس هیات اعزامی از مرکز می گوید: تمام خواست های آنان را به صورت درست به رییس جمهوری غنی خواهد سپرد.

آقای فاروقی در ادامه افزود: خواست های مردم هرات را پس از سپردن به ریاست جمهوری آنان را پی گیری خواهد و نخواهد گذشت که دیگر با وضعیت سیاسی هرات بازی صورت گیرد.

او گفت: ریاست جمهوری کشور در تلاش است تا مشکلات امنیتی را در کل از کشور بیرون کرده تا مردم در امنیت کامل زندگی کنند.

از سوی هم چند روزقبل والی هرات این حرکات را سیاسی دانسته گفت: افرادی که بر علیه او منفی بافی میکنند، کسانی هستند که برای رسیدن به پست های دولت تلاش میکنند.

این در حالی است که همواره پس از اوج گرفتن نا امنی های در ولایت هرات هیات از مرکز امده و چندین مقام بلندرتبه محلی و امنیتی را تبدیل می کند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top