والی هرات خبر استعفایش را رد نمود و خواهان برکناری شاروال این ولایت گردید

والی هرات در یک نامه پیشنهادی به رئیس جمهور کرزی خواسته تا اصلاحات اداری را در برخی از ارگانهای دولتی این ولایت بوجود آورد در غیر آن صورت او از آقای کرزی خواسته تا وی را از این سمت سبکدوش نماید.

داکتر داوود شاه صبا والی هرات میگوید:از چند ماه به این سو به دلیل بی کفایتی برخی از ادارات دولتی در این ولایت یک سری بی نظمی در سطح شهر بوجود آمده که این خود اثرات منفی بر زنده گی مردم گذاشته است.

وی افزود: یکی از این ادارات ریاست شاروالی هرات بوده که به گفته او این اداره در جریان چند ماه اخیر بدون در نظرداشت احکام ولایت، سیمای شهر هرات را دگرگون ساخته است.

والی هرات میگوید:(در جریان نامه پیشنهادی که به تاریخ 29 قوس به رئیس جمهور کرزی داشتم خواهان اصلاحات در برخی از ادارات دولتی این ولایت شدم و تاکید نمودم که اگر شاروال هرات از وظیفه اش سبکدوش نگردد نظم شهر هرات بر هم خورده و مشکلات زیادی برای مردم ببار خواهد آمد.)

بنا به اظهارات وی: تا کنون پیشنهاد او از سوی رئیس جمهور کرزی قبول نشده است.

خواستیم در این زمینه با محمد سلیم تره کی شاروال هرات مصاحبه ای داشته باشیم اما با وصف تلاشهای زیاد موفق به انجام این کار نشدیم.

اما شاروال هرات در مصاحبه های قبلی اش گفته بود که مشکل از اداره او نبوده بلکه مقام ولایت در مقابل کارکردهایش بی تفاوت بوده است.

از چند روز به این سو خبر استعفای والی هرات بر سر زبانها بوده و گفته های تایید ناشده حاکی از آن است که ریئس جمهور قرار است حاجی دین محمد یکتن از مشاورینش را  به عنوان والی جدید هرات معرفی کند.

اما داوود شاه صبا والی هرات امروز در پاسخ به سوال خبرنگاركهندژ، هر گونه استعفایش را رد نموده و این خبر را یک شایع رسانه ای میخواند.

او میگوید: تابع فرمان دولت مرکزی بوده و هر تصمیمی که دراین عرصه گرفته شود از آن فرمان استقبال خواهد نمود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top