والی هرات: طرح امنیتی روی میزکار قرار دارد و به زودی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد

مقام های محلی در ولایت هرات می گویند طرح امنیتی این ولایت امضا شده و قرار است به زودی با اعلام برخی محدودیت ها به اجرا گذاشته شود.

عبدالقیوم رحیمی والی هرات صبح امروز در یک کنفرانس خبری گفت طرح امنیتی این ولایت برای کاهش ناامنی های موجود با حضور کارشناسان امنیتی امضا شده است.

او گفت با اجرایی شده این طرح موتر های بدون اسناد و اشترنگ خلاف افغانستان (ویشی) برای یک ماه در نواحی پانزده گانه شهر هرات تردد کرده نمی توانند.

آقای رحیمی می گوید بیشتر ناامنی ها در شهر از سوی افرادِ صورت می گیرد که موترهای بدون اسناد یا ویشی دارند.

والی هرات افزود همچنان موترسایکل های با دو سرنشین حق تردد در روی جاده را ندارد.

این مقام ارشد حکومتی در ولایت هرات تاکید دارد که از این پس اجازه نخواهند داد تا موترهای بدون اسناد از دروازه های شهر وارد هرات گردد و تلاش های جدی جریان دارد.

وی ادامه داد که این طرح برای یک ماه از است و در جریان یک ماه منتظر پیشنهادات مقام های مرکزی در قسمت جمع آوری موترهای بدون اسناد هستند.

همچنان عبدالقیوم رحیمی والی هرات در قسمتِ از سخنان خود گفت در این طرح امنیتی تمامی سلاح های غیرقانونی از نزد افراد جمع آوری می گردد.

وی به آمران حوزه های امنیتی هشدار می دهد که اگر از این پس در مربوطات حوزه های امنیتی شان موردِ از ناامنی اتفاق بیفتد، آمر حوزه را سبکدوش و به ارگان های عدلی و قضایی معرفی خواهد کرد.

گزارش: نذیر ایوبی

ایدیت: پدرام قاضی زاده

عضو کانال تلگرام کهندژ شوید 

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top