ولسوالی چهارسده غور باردیگر مورد حمله گروهی طالبان قرار گرفت

خبرهای رسیده از غور حکایت از آن دارد که باردیگر صدها طالب مسلح بالای ولسوالی چهارسده آن ولایت حمله  مسلحانه نموده اند.رئیس شورای ولایتی غور میگوید: نبرد سنگین میان نیروهای دولتی و طالبان در ولسوالی چار سده ولایت غور جریان دارد وشماری از نیروهای امنیتی در آن ولسوالی به محاصره طالبان گیرمانده اند.

رئیس شورای ولایتی غورمیگوید:صدها طالب بالای ولسوالی چهارسده ولایت غور حمله ور شده اند و جنگ درمنطقه بشدت جریان دارد.غور افغانستان

حاجی فضل الحق احسان رئیس شورای ولایتی غورمیگوید: اگرکمک عاجل و فوری برای کمک به سربازان مستقر در ان ولسوالی  صورت نگیرد ولسوالی چهار سده بدست طالبان سقوط خواهد کرد.

منابع دولتی درغور نیز تائید میکنند، که درگیری شدید میان طالبان ونیروها امنیتی از چند روز به این طرف جریان دارد و نیروهای امنیتی درتلاش عقب راندن طالبان از ساحات آن ولسوالی میباشند.

هرچند گفته میشود که تاکنون این زد و خورد تلفات جانی و خسارات مالی  برای سربازان دولتی نداشته است، اما ریئس شروای ولایتی غور میگوید: اگر نیروهای کمکی به منطقه اعزام نگردد احتمال تلفات سربازان پولیس درآن منطقه میرود.

اوایل همین هفته نیز صدها طالب مسلح از چهار ولایت سرپل، فاریاب، بادغیس وغور بالای ولسوالی چهارسده ولایت غورحمله  مسلحانه نموده اند که به گفته ی مقامهای امنیتی پس از نبرد سنگین چندروزه با بجاگذاشتن ده ها کشته وزخمی، دوباره مجبور به عقب نشینی شدند.

گفته میشود: اکنون نیز جنگ درمنطقه جریان دارد ونیروهای امنیتی درتلاش عقب راندن طالبان از ساحات آن ولسوالی میباشند.

افراد گروه طالبان تا به حال در این باره اظهار نظری نکرده اند.

مقام های امنیتی در ولایت غور میگویند: طالبان جهت انجام حملات تخریبی هرازگاهی از این ولایات به ولسوالی چهارسده غور هجوم می آورند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top