پولیس هرات : عاملان قتل برادر مشاور امنیت رئیس جمهور، کشته و بازداشت شدند

پولیس هرات در جریان یک عملیات کشفی، دو تن از قاتلان احمد ولی طاهری برادر داکتر رنگین دادفر اسپنتا مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری کشور را کشته و بازداشت نمود.طالباكان

مقام های امنیتی در این ولایت می گویند این افراد باشنده گان اصلی ولسوالی کرخ هرات هستند که چند روز پیش در یک حمله مسلحانه احمد ولی طاهری برادر آقای اسپنتا و یک تن از کارمندان بخش اداری آن ولسوالی را به قتل رسانده اند.

علی احمد دشتی آمر کشف قومندانی امنیه ولایت هرات می گوید پولیس هرات این دو تن را بعد ازشناسایی منزلشان مورد محاصره قرار داد.

وی افزود پس از محاصره خانه این افراد، درگیری بین آنها و نیروهای امنیتی آغاز شد که برای دو ساعت دوام داشت و در نتیجه اسامی احمد ولد سلیم کشته و برادرش محمد از سوی پولیس دستگیر گردید.

بنا به اظهارات وی تحقیقات پولیس از نزد یکتن از افراد دستگیر شده آغاز گردیده تا روشن شود که این حادثه چگونه و به هدایت کدام گروه سازماندهی گردیده بود.

احمد ولی طاهری برادر داکتر رنگین دادفر اسپنتا مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری کشور صبح روز چهار شنبه هفته گذشته از سوی افراد مسلح ناشناس در بازار ولسوالی کرخ هرات به قتل رسید.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top