کاهش قیمت مواد سوختی در ولایت هرات

مسوولان اداره مواد نفت در ولایت هرات از کاهش قیمت مواد نفتی در این ولایت خبر میدهند.آنان می گویند: به اساس پلان از قبل ترتیب شده از سوی آن اداره قیمت فی لیتر تیل در بازار های آزاد کمتر از 50 افغانی می باشد. به گفته خسرو عبدالله رئیس اداره مواد نفتی هرات: نرخ های تعین شده در تمام بازار یکسان می باشد و در صورت ایکه فردی مرتکب تخلف گردد، با وی به گونه جدی وقانونی برخورد صورت خواهد گرفت.

خسرو عبدالله رییس اداره مواد نفت و گاز مایع در ولایت هرات می گوید: به اساس پلان از قبل تعیین شده از سوی آنان قیمت مواد نفت در بازار هرات کاهش قابل ملاحظه ای یافت است.IMG_4128

اوگفت: قیمت فی لیتر پطرول و دیزل در بازار های هرات 48 و 49 افغانی تثبیت شده است و هموطنان ما در صورت برخورد با تخلف کاران، اداره مواد نفت را به جریان بگذارند.

وی افزود که تاجرانی هستند که می خواهند از فرصت سو استفاده کنند و قیمت مواد نفتی را بالا ببرند اما مسئولان آن اداره همواره بازار را کنترول نموده و از افزایش قیم مواد سوختی جلوگیری میکنند.

آقای عبدالله تاکید کرد که براساس توافقات انجام شده، مواد نفت و گاز مایع به قیمت مناسب از کشور های خارجی در اختیار تاجران قرار میگیرد و انتظار میرود که تاجران نیز به مفاد کمتری بسنده کنند.

رییس اداره مواد نفت هرات همچنان میگوید: در صورت که بازار های جهانی نوسانات کاهش یا افزایش داشته باشد در این ولایت نیز نوسانات به وجود خواهد آمد و نرخ ها به اساس کنترول اداره آنان پایین و بالا خواهد رفت.

این در حالی است که شماری از باشنده های ولایت هرات همواره از بلند رفتن قیمت های مواد سوخت در فصل سرما شکایت کرده و دولت را به بی توجهی متهم می کنند.

با آنهم گفته میشود: که در شرایط کنونی قیمت ها نسبت به زمانهای قبل کاهش داشته و مردم ابراز امیدواری میکنند که این قیمت ها همچنان پاینتر آمده تا در فصل سرما باشنده گان کشور توانایی خریداری مواد سوختی را داشته باشند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top