کشته شدن 38 طالب و بازداشت 161 تن به اتهام جرایم مختلف در هرات

پولیس هرات میگوید در جریان یک ماه اخیر 38 تن از مخالفین دولت کشته و 161 تن دیگر به اتهام جرایم مختلف در این ولایت بازداشت شدند.

جنرال مجید روزی قوماندان امنیه ولایت هرات امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: پولیس هرات در جریان یک ماه اخیر 38 تن از مخالفین دولت را کشته و 26 تن را مجروح و 4 تن دیگر را در جریان عملیاتهای مختلف اسیر نموده است.

وی افزود همچنان پولیس 161 تن را به اتهام جرایم مختلف از جمله ترور، اختطاف، قتل و قاچاق مواد مخدر بازداشت نموده که دوسیه ها شان به اداره های عدلی و قضایی محول گردیده است.

بنا به اظهارات وی پولیس همچنان طی فعالیتهای جداگانه اش 17 کیلوگرام مواد مخدرو ده ها میل اسلحه را کشف و از انفجار 7 حلقه ماین کارگذاری شده در کنار جاده جلوگیری نمودند.

در جریان کنفرانس مطبوعاتی، قوماندان امنیه ولایت هرات از افزایش جنگهای ذات البینی میان جوانان که از کارد و چاقو استفاده میکنند خبر داد و گفت خصومتهای شخصی عامل بروزشان میباشد.

آقای روزی برای این عده از جوانان هشدار میدهد در صورت ادامه این روند با آنها برخورد جدی وقانونی خواهد نمود.

این درحالیست که در جریان ده روز اخیر بیشتر از 20 مورد واقعات چاقو خوردگی جوانان در شفاخانه حوزوی هرات به ثبت رسیده که حتی منجر به مرگ یکتن از آنان گردیده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top