کشته و زخمی شدن یک مرد و دو زن توسط افراد مسلح در ولایت هرات

افراد مسلح ناشناس یک تن از قوماندانان قومی”ملیشه” اسبق را در شهر هرات هدف حمله تروریستی قرار داده و به قتل رسانیده اند. این فرد را که حاجی سعید نام داشت ومشهور به سیاه خان چونگربود، حوالی ساعت 6 شام گذشته در داخل شهر هرات همراه با همسرودخترش هدف حمله مسلحانه قرار گرفت که درنتیجه شخص مذکور همراه با همسرش کشته و دخترش زخمی شده است.

منابع خبری در هرات میگویند: حاجی سعید مشهور به سیاه خان چونگر یکتن از قوماندانان اسبق قومی “ملیشه”بود که شام گذشته در منطقه جکان ولایت هرات هدف حمله مسلحانه افراد ناشناس قرارگرفته است.vlcsnap-2014-12-09-14h56m46s188

محمد رفیق شیرزی سخنگوی شفاخانه حوزه وی هرات گفت: حوالی ساعت 6 شام چهارشنبه اجساد این زن وشوهر به شفاخانه حوزه وی ولایت هرات انتقال داده شده است.

وی افزود: همچنان یک زن دیگر که گفته میشود دخترمقتول است، بصورت زخمی به آن شفاخانه انتقال گردیده است که وضعیت صحی آن نگران کننده میباشد.

درهمین حال پولیس هرات وقوع این رویداد راتائید نموده میگوید: این حادثه در منطقه ناحیه ششم شهرهرات رخ داده است که حمله کننده گان بعد از وقوع این رویداد ازمحل متواری شده اند.

عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات گفت: تا هنوز مشخص نشده که این این حمله از سوی چه کسی صورت گرفته، اما تحقیقات ارگانهای کشفی به منظور بررسی این رویداد و شناسایی عاملین قضیه بشدت آغاز شده است.

این درحالیست که روزگذشته نیز در منطقه درب قندهار شهرهرات براثرحمله افراد مسلح ناشناس، یک پولیس کشته ودوتن دیگرزخمی شده اند.

تا به حال فرد و یا گروهی مسولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top