کشته و زخمی شدن 4 سرباز پولیس محلی درهرات

یک پولیس محلی، ارتباطی با طالبان در یک پوسته امنیتی با کشته و زخمی نمودن چهارتن ازهمکارانش، با طالبان پیوسته است. گفته میشود: این حادثه شب گذشته در ولسوالی کشک کهنه هرات بوقوع پیوسته است.

مقامهای محلی درهرات میگویند: حوالی ساعت 12 شب گذشته یکتن از سربازان پوسته پولیس محلی با همدستی طالبان، با تیرباران کردن همکاران اش به صفوف مخالفین پیوسته است.ولسوالی کشک کهنه

احسان الله حیات سخنگوی والی هرات ضمن تائید این رویداد میگوید: یکتن از افراد پولیس محلی که از قبل با افراد طالبان سازش نموده است، با همدستی یک فرد ناشناس دوتن از همقطاران اش را به قتل رسانیده است.

وی میگوید: تا هنوز معلوم نیست که این فرد ناشناس، کی و ازکجا بوده است ولی تحقیقات دراین باره آغاز گردیده است.

حیات گفت: پس از بروز این رویداد سربازان دیگری که درآن پوسته بوده اند، به جای نامعلومی متفرق شده و یک مقدار سلاح ومهمات ار نیز با خود برده اند.

ازسوی هم گفته های وجود دارد که پهره دار پوسته سه لنگه ولسوالی کشک کهنه هرات، هنگام نوبت پهره اش با همدستی طالبان دوتن از سربازان پوسته را به قتل رسانیده و دوتن دیگررا زخمی ساخته است و همچنان از سرنوشت 4 تن دیگر خبری دردست نیست.

درهمین حال سخنگوی والی هرات این مورد را رد نموده میگوید: درحال حاضر تحقیقات ارگانهای کشفی به شدت جریان دارد و نتجه کلی بعدآ به رسانه ها شریک ساخته خواهد شد.

گروه طالبان تا به اکنون در رابطه چیزی نگفته اند.

ولسوالی کشک کهنه در شمال شهر هرات موقیعت دارد که با ولایت بادغیس هم سرحد میباشد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top