کشف وضبط یک دیپوی سلاح و مهمات مخالفان دولت در نیمروز از سوی پولیس

نیروهای امنیتی در ولایت نیمروز موفق به کشف وضبط یک دیپوی سلاح و مهمات از قریه جات حومه ی شهر زرنج شده اند. گفته میشود: با کشف این سلاح و مهمات از حملات احتمالی تروریستان بالای تاسیسات نظامی آن ولایت جلوگیری شده است.

مقامهای امنیتی در ولایت نیمروز میگویند: مدیریت مبارزه با مواد مخدرپولیس قوماندانی امنیه ولایت نیمروز طی یک عملیات اوپراتیفی موفق به کشف و ضبط یک دیپو مهمات مربوط به مخالفین و تروریستان در آن منطقه شده است.5

مل پاسوال خواجه جیلانی “ابوبکر” قوماندان امنیه ولایت نیمروز گفته است که این مهمات در یک مخفی گاه زیرزمینی درمنطقه قریه مالداران مرکز شهر زرنج ولایت نیمروزجابجاشده بود، که توسط پولیس کشف وبدست آمده است.

وی افزود: این مهمات شامل یک میل ماشیندار پیکا همراه بایک میل فالتوی آن، یک قبضه سلاح راکت انداز، یک میل سلاح کلاشینکوف، یک قبضه بم افکن، 417 فیرمرمی پیکا، 4 فیرمرمی راکت انداز و مقداری دیگر از مهمات و تجهیزات جنگی میباشد.

به گفته ی مقامها تروریستان تصمیم داشتند تا ازاین سلاح ومهمات در اجرای اعمال تخریبی بالای تاسیسات نظامی در مرکز شهر زرنج استفاده نمایند که موفق به این کار نشده اند.

مقامها میگویند: درپیوند به این قضیه کسی دستگیر نشده و تحقیقات ارگانهای کشفی برای شناسایی و بازداشت عاملین حفظ این دیپوی مهمات هستند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top