کشف ۲۴ حلقه ماین و گرفتاری بیشت از پانزده تن به اتهام جرایم مختلف از سوی پولیس هرات

پولیس هرات 24 حلقه ماین ضد وسایط را از یک مخفی گاه تروریستان از ولسوالی انجیل این ولایت کشف و به دست آورده است. همچنان در جریان روزهای عید قربان، نیروهای امنیتی پانزده مرد مسلح  را به اتهام سرقت های مسلحانه و اخلال امنیت بازداشت کرده اند. از سوی هم مسئوول کمیته امنیتی شورای ولایتی هرات می گویند، نیروهای امنیتی این ولایت امنیت روزهای عید را به خوبی تامین کردند و در جریان یک هفته اخیر نزدیک به چهل تن در پیوند به رویدادهای ناامنی از سوی نیروهای مشترک امنیتی در هرات بازداشت شده اند.

این ماین­ها به تازه­ گی از یک مخفی­ گاه تروریستان در ولسوالی انجیل هرات به دست نیروهای امنیتی افتاده است.3

بیست و چهار حلقه ماین ضد وسایطی که به منظور آماج قرار دادن موترهای نظامی و ملکی در شهر و ولسوالی­های هرات آماده شده بود.

پولیس هرات می­گوید: تاهنوز کسی در پیوند به نگهداری این ماین ها بازداشت نشده اما تلاش­های نیروهای امنیتی برای بازداشت عاملان اصلی جریان دارد.

عبدالروف احمدی سخنگوی پولیس هرات میگوید: نیروهای مشترک امنیتی در هرات در جریان یک هفته اخیر پانزده تن را به اتهام دست داشتن در سرقت­های مسلحانه و اخلال امنیت بازداشت کرده­اند.

همچنان نیروهای پولیس ولسوالی گذره هرات در تازه ترین مورد صبح امروز شنبه سه سارق مسلح و یک موتر سرقت شده را هم از نزد دزدان به دست آورده اند.

چندین عراده موتورسایکل سرقت شده نیز در جریان یک هفته­ای اخیر به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

از سوی دیگر مسوول کیمته­ی امنیتی شورای ولایتی هرات می­گوید: نیروهای امنیتی توانستند امنیت روزهای عید در این ولایت را به خوبی تامین کنند.

آنگونه که مهدی حدید مسوول کمیته­ی امنیتی شورای ولایتی هرات می­گوید: نیروهای مشترک امنیتی در یک هفته اخیر نزدیک به چهل تن را به اتهام رویدادهای ناامنی بازداشت کرده­اند.

در روزهای عید چندان رویداد جدی امنیتی در هرات روی نداد، نه صدای انفجاری شنیده شد و نه هم خبر از درگیری­ در ولسوالی­ها منتشر شد.

اما پولیس هرات می­گوید: فقط در ولسوالی دورافتاده­ای اوبه این ولایت در روز اول عید یک انفجاری ضعیفی روی داد که منجر به زخمی شدن پنج تن به گونه ی سطحی گردید است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top