گشایش نخستین مرکز خدمات محصولات ال جی در افغانستان – هرات

نخستین مرکز خدمات پس ازفروش کمپنی جهانی ال جی درافغانستان درشهرهرات افتتاح گردید. گفته میشود: این مرکز به هدف پشتیبانی از محصولات ال جی و فراهم ساختن زمینه خدمات پس از فروش برای مشترکین آن در افغانستان راه اندازی شده است.

مرکز خدمات پس از فروش محصولات الکترونیکی ال جی بمنظور پشتیبانی از تامین قطعات و ایجاد سهولت بیشتر وحمایت از استفاده کننده های محصولات این کمپنی با همکاری مومن گروپ در ولایت هرات فعال گردیده است.12 (1)

ناصربراهوی مسول این مرکزخدماتی میگوید: یکی از دغدغه های که استفاده کننده های محصولات الی جی پیش از این داشتن چگونگی دسترسی به منابع حمایت کننده پشتیبانی از قطعات و وسایل فروخته شده بالای مشتریان ال جی در افغانستان بود.

بگفته او: گسترش این مرکز درسایر نقاط افغانستان وآموزش های حرفه ای کارمندان این مرکز دربیرون از کشور ازبرنامه های مقدماتی است که روی دست دارند.

انجینر براهوی: ایجاد نخستین سنتر شرکت جهانی ال جی را در ولایت هرات را یک نیاز دانست که اکنون برای حمایت ازاستفاده کننده های این محصلات راه انداری شده وانان در این راستا فعالیت خواهند کرد.

ازسوی دیگرعبدالسلام محمد مسول مراکز ال جی در آسیای میانه وآفریقا میگوید: که انان تلاش دارند در5 مرکز خدمات محصولات ال جی را در افغانستان فعال سازند و نخستین مرکز این کمپنی جهانی را در ولایت هرات فعال کردند.

او گفت: افغانستان در حال رشد وتوسعه است وآنان بمنظور گسترش فعالیت های شان وحمایت از استفاده کننده ها وارتباط با غیر استفاده کننده ها این مراکز را در افغانستان ایجاد خواهند کرد.

او میگوید: در این مرکزدرکناربرطرف ساختن نیاز های خدماتی سریع، گرانتی و ورانتی را دنبال خواهد شد.

مسول این شرکت در آسیای میانه میگوید: شرکت ال جی در حدود دو ملیون دالر در افغانستان سرمایه گذاری کرده است، که تلاش انان برای گسترش این روند جریان دارد.

ال جی یک شرکت کوریای است که درحال حاضردر بیشتر کشور های جهان وجود دارد و بیشتر محصولات این شرکت تخنیکی ولوازم برقی استند.

شرکت ال جی، در سال 1973 بنام گولد استار ایجاد گردید و پس از آن در سال 1989 بنام ال جی تغییر نام داد وتاکنون به همین نام مسمی است.

باین حال عبدالستار الکوزی نماینده اداره آیسا در هرات راه اندازی این مرکز را در شرایط کنونی یک گام ارزنده میداند وفعال سازی این مراکز را در سایر نقاط افغانستان برای دسترسی بیشتر مردم به خدمات پس از فروش محصولات کمپنی های معتبر جهان بااهمیت میخواند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top