یک خانواده در غور غذای پس مانده سگ را به خوراک عروس خود می‌کردند

یک دختر حدودا دوازده ساله در ولایت غور پس از انواع شکنجه از سوی خانواده شوهرش، غذای پس مانده سگ را به خوراک‌اش می‌کردند.

فریده ناصری مسوول بخش زنان حقوق‌بشر در ولایت غور به خبرگزاری کهندژ گفت یک دختر حدودا دوازده ساله سه‌سال قبل به نکاح یک مرد در آمده بود.

او گفت هر چند شوهر این دختر خانم در این قضیه دخالت نداشت اما مادرشوهر و پدرشوهر این دختر دوازده ساله او را به انواع مختلف شکنجه می‌کردند.

بانو ناصری افزود که خانواده شوهر این دختر، او را برای جمع‌آوری هیزم می‌فرستادن و پس از آنکه از کار بر می‌گشت، غذای پس مانده سگ را به خوراک او می‌کردند.

وی افزود روز گذشته به اثر لت و کوب شدید این دختر را به شفاخانه انتقال داده بودند که اکنون قضیه از سوی اداره‌های امنیتی و عدلی و قضایی تعقیب می‌گردد.

مسوول بخش زنان حقوق‌بشر ولایت غور گفت که سه‌تن شامل پدر شوهر، مادر شوهر و مادر اندر این دختر از سوی پولیس بازداشت شده و به ارگان‌های عدلی و قضایی معرفی شده اند.

در همین‌حال معصومه انوری رییس امور زنان غور این رویداد را تایید می‌کند و می‌گوید که بررسی‌های اداره آنان در این باره آغاز شده است.

داکتران در شفاخانه‌ای ولایت غور وضعیت این دختر خانم را از صبح‌امروز قناعت بخش عنوان می‌کنند.

پیش از این نیز یک خانم در هرات پس از شکنجه‌های زیاد ادعا کرده بود که چندین سال خانواده‌اش غذای پس مانده سگ را به خوراک او می‌کردند.

گزارش: ایوبی

ویرایش: پدرام قاضی‌زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top