مردم بادغیس در یک حشر عمومی، شهرقلعه نو را از وجود کثافات پاک نمودند

مسوولان اداره شاروالی بادغیس میگویند: حشر عمومی را بمنظور پاکسازی شهر قلعه نو مرکز این ولایت از وجود کثافات راه اندازی کرده اند. به گفته ی آنان این حشر ملی که صبح روز پنجشنبه به منظور پاک کاری و پاکسازی شهر از کثافات در جاده های شهر قلعه نو راه اندازی گردیده بود، مسوولان اداره محلی، فعالین جامعه مدنی، نیروهای امنیتی، ورزشکاران و شماری از باشنده گان شهر قلعه نو اشتراک نموده و به پاک کاری این شهر سهم گرفتند.

ابوبکر فرستان شاروال شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس می گوید: هدف از راه اندازی این حشر پاک کاری جاده های شهر قلعه نو از وجود کثافات بوده است.?????

وی افزود: این حشر به همکاری و ابتکار اداره های حفاظت از محیط زیست و شاروالی قلعه نو انجام پذیرفته است.

به گفته ی شاروال بادغیس: با انجام این حشر آنان امید وار استند، که این فرهنگ در بادغیس و شهر قلعه نو نهادینه شود.

ابوبکر فرستان شاروال شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس گفت: قرار است از این به بعد به خاطر پاکی شهر و حفاظت از محیط زیست هردوماه یکبار حشر عمومی با همکاری مردم در شهر قلعه نو و مرکزولسوای های بادغیس راه اندازی گردد.

با این حال شماری از شهروندان بادغیس از راه اندازی این حشر و نهادینه شدن این فرهنگ ابراز خرسندی نموده و اجرای چنین کار های را در حفظ محیط زیست و پاکی شهر موثر میدانند.

شهورندان قلعه نو می گویند که آنان بر علاوه ی وظایف رسمی شان علاقه مندی زیادی برای اشتراک در چنین گرد همایی های را دارند.

شهروندان پاک نگهداشتن محیط و شهر را از وجایب ملی و ایمانی خود میدانند.

قلعه نو مرکز ولایت بادغیس شهرکوچکی ست که گفته میشود: با نهادینه شدن فرهنگ پاک کاری، این شهر از وجود کثافات و مشکلات زیست محیطی در امان خواهد بود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top